Voetbalvereniging MVC \'19

Voetbalvereniging MVC'19

www.mvc19.nl

Op 20 april 1919 werd in Maasbree R.K.v.v. MVC'19, zoals de officiële naam luidt, opgericht. Deze Noord-Limburgse voetbalvereniging is vereniging met een rijke historie. Jarenlang werd er gevoetbald in de 3e en 4e klasse van het amateurvoetbal. In seizoen 1986-1987 werd MVC'19 kampioen in de 3e klasse D en promoveerde naar de 2e klasse B, waar het in seizoen 1988-1989 een 3e plaats behaalde.

Vandaag de dag is MVC'19 een bloeiende vereniging met ongeveer 700 leden. In alle leeftijdscategorieen en in alle doelgroepen. Daarnaast beschikt MVC'19 over een groot kader aan vrijwilligers met een eigen website. In augustus 2004 werden de sportvelden aan de Molenstraat ingeruild voor het gloednieuwe Sportpark De 3-Sprong aan de Breetse Peelweg. Op deze nieuwe locatie worden niet alleen de thuiswedstrijden gespeeld, maar vormde het sportpark ook al het decor van enkele topwedstrijden zoals wedstrijden van oud Oranje en jong USA. Dit lijstje is overigens niet compleet zonder het Adrem-MVC Top D toernooi dat sinds 2006 jaarlijks gehouden wordt en waar D-teams uit o.a. Engeland, Duitsland en België aan deelnemen.