Judo- en Jiu Jitsu-Vereniging Majuso

www.majuso.nl

Judo- en Jiu Jitsu-Vereniging Majuso is opgericht in 1964. Majuso verzorgt judolessen aan jeugd vanaf 4 jaar. Ook heeft Majuso een recreantengroep waar iedereen op zijn eigen niveau zijn technieken kan bijhouden. Sinds 1 januari 2011 verzorgt Majuso Jiu-Jitsu lessen aan jeugd en volwassenen vanaf 12 jaar. Enkele kreten welke bij deze sport passen zijn: stoeien, discipline, balans, coördinatie, sociale omgang, kracht en uithoudingsvermogen. Judo is eigenlijk “stoeien” met elkaar, letterlijk betekent Judo “de zachte weg”. Judo draagt bij aan een evenwichtige fysieke en sociale ontwikkeling.

Al onze trainingen worden verzorgd door een gediplomeerde vaktrainer die aangesloten is bij de JudoBond Nederland. Tijdens een aantal trainingsuren wordt onze trainer ondersteund door een aantal Dojo-assistenten (vrijwilligers). Op deze manier kan er voldoende aandacht aan elke judoka gegeven worden.

Verder nemen de leden van Majuso deel aan regionale wedstrijden en competities en wordt er met het cluster Peel en Maas jaarlijks een gezamenlijk toernooi georganiseerd. Naast het judo en jiu-jitsu worden er bij Majuso ook nog andere activiteiten georganiseerd zoals het jaarlijkse jeugdkamp. Om ouders te betrekken bij het Judo zijn de trainingen altijd te bezichtigen en worden er soms ouder en kindtrainingen georganiseerd. Ook een vriendjestraining behoord tot de mogelijkheden.

Als je interesse hebt om een keer mee te doen, is het mogelijk om vrijblijvend een aantal lessen te komen volgen, kijk voor trainingstijden en andere informatie op onze website.